onsdag 16. november 2011

Tilbake igjen . . . .

Etter lang tid med sykdom, er jeg nå tilbake.
Gleder meg enormt til tiden fremover og det er ikke lenge til vi kan tenne første lys i advent.


Denne herlige ventetiden er sååå koselig og jeg elsker alt som har med julen å gjøre. Kan nesten ikke vente med å få all julestasen i hus.
Av hensyn til min bedre halvdel, som ikke er like begeistret som meg, skal jeg vente en stund til før det kommer noen nisser og engler i hus.

Frem til jeg kan dra frem "julekassene" mine er jeg godt i gang med å lage julekort, julegaver og litt mer julepynt . . . hihi . . . .
Også har jeg tittet innom noen blogger og skal melde meg på noen give aways. Synes det er utrolig hvor mange kreative og nydelige give aways rundt om på nettet, også såååå mange flotte blogger.
Må jo si at det er lett å bli inspirert av alle dere flotte og flinke blogger der ute :)

Takk til alle dere kreative og inspirerende sjeler ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar