lørdag 20. august 2011

Hektisk uke....

Denne uken har det vært mye å gjøre. Jeg har begynt å jobbe litt igjen og det kjennes på kroppen..... puh....
I tillegg har trenerene på laget til Rebekka sluttet, så da har jeg tatt på meg den oppgaven.
Hele uken har gått med til treninger og organisering av cup som laget til Ruben skal på neste helg.
Jeg har vært litt kreativ innimellom også. Min kjære mamma og pappa skulle i 50 års lag og ønsket at jeg skulle lage et kort for dem..... Og det hadde jeg ikke  ♥  til å si nei til......
Her er resultatet ♥


♥ Forsiden av kortet ♥

♥ Inni kortet ♥

Jeg har ikke rukket å bli ferdig med de fingerløse vantene og ørevarmerene til Rebekka, men det nærmer seg. Legger ut bildet så fort de er ferdige.....
Håper på en litt roligere uke slik jeg kan bli ferdig ♥




Fru Løken 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar