tirsdag 22. november 2011

Gjenbruk og heklekos ♥

Jeg har litt problemer med å kaste ting, det kan jo tenkes at jeg kan bruke det til noe, hihi
Alle bokser, glass osv tar jeg vare på. Vasker og renser dem, slik at de kan bli til noe annet koselig jeg kan bruke ♥

Her har jeg malt med grå kalkmaling, festet på en lite utklipp fra en bok og festet litt hampetråd rundt. Det er ikke så mye som skal til .... ♥

Jeg har også fått heklet et par nye fingerløse vanter, et armbånd og en kanin. Jaggu har heklepinne gått varm de siste dagene.... ♥

Elsker fargen på disse

Armbånd av må bestemorsruter pyntet med knapper ♥


 
Dette var bare en liten smakebit på hva jeg har gjort de siste dagene..... det er heeeelt fullt på hobbyrommet.
Da er det godt det er endel som ønsker seg hjemmelaga til jul, hihi ♥

Ønsker alle en god natt


Fru Løken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar