torsdag 17. november 2011

Fingerløse vanter

For en liten tid tilbake heklet jeg et par fingerløse vanter til Rebekka. Hun ble veldig fornøyd, og det ble jeg også :)



Disse er helklet i mykt alpakka garn (husker ikke hvilket for øyeblikket) og pyntet med knapper og blonder.


For tiden holder jeg på med et teppe til godjenta. Hun har mast om dette lenge, så det er godt å få begynt på det prosjektet.
Her er en liten smakebit på hvordan teppe/sengepleddet vil bli ♥



Jeg har endel lapper igjen å hekle, men jeg håper å bli ferdig i løpet av året. Ikke sikker jeg rekker det siden jeg har endel julegaver å lage i tillegg. Jeg får prøve å få litt fart på heklepinnen, hehe ♥


Ha en god natt ♥



Fru Løken

2 kommentarer:

  1. kjempeflott teppe :) herlige farger

    SvarSlett
  2. Kjempe fint teppe :) Har du en link til oppskrift? :)

    SvarSlett